2on Concurs de Fotografia

La comissió Natura engega la segona edició del Concurs de Fotografia a l’Escola.

QUI HI POT PARTICIPAR

Tots els alumnes des de P3 fins a 4rt de primària.

TEMÀTICA

Aquesta edició té com a tema principal La Primavera.

Aprofiteu aquestes vacances de Setmana Santa per començar a fer fotos!

Si els vostres fills us ho demanen, la família també pot donar un cop de mà.

CALENDARI

El període de participació comença el 30 de març i finalitza el 31 de maig de 2015.

LLIURAMENT DE FOTOGRAFIES

Les fotografies les podeu enviar a l’adreça natura@escolalamaquinista.cat. Cada fotografia ha de tenir el nom del nen o nena participant i el nom de la seva classe.

En cas de no disposar d’adreça de correu electrònic, podeu fer arribar les fotografies mitjançant un sobre tancat amb el nom i cognom i curs de l’alumne i lliurar-lo al/la tutor/a.

Les fotografies rebudes s’aniran penjant al blog de la Comissió Natura.

COM VOTAR

Cada família de la comunitat educativa només podrà votar una vegada i a una fotografia que no sigui la seva. Es podrà votar en el blog de la comissió natura.escolalamaquinista.cat.

LLIURAMENT DE PREMIS

El lliurament de premis pels tres primers classificats es farà a l’escola el dia 5 de juny (Dia Mundial del Medi ambient 2015), a les 16.30h.

6 pensaments sobre “2on Concurs de Fotografia

1. l’Ariadna está desitjant tornar a participar en el vostre concurs de fotografia. Tant és així, que ja fa dies que em va fer enviar algunes fotos XD!
    Espero que les hàgiu rebut bé.

Feicitats per la vostra feina!

• L’Ariadna podrà veure les fotografies juntament amb la dels altres participants molt aviat!! Moltes gràcies per participar!