Setmana del Medi Ambient

MOLTES GRÀCIES A TOTS PER LA VOSTRA COL.LABORACIÓ!!

Durant aquest mes de maig s’han realitzat aquestes activitats organitzades per la comissió d’Agenda 21:

• 21 de maig – Punt Verd: els nens han de portar a l’escola en una bossa amb material per reciclar.
  • 22 de maig – L’inflable: necesitem voluntaris per muntar i desmuntar de 8:45 a 9:15 i de 16:30 a 16:45 h.
  • 22 de maig – Taller “Veo, Veo” de l’Agència Catalana de Consum per els alumnes de primària.
  • 23 de maig – Taller “Nyam, Nyam” l’Agència Catalana de Consum per els alumnes de segon.
  • 24 de maig – Gimcama medioambiental: necesitem voluntaris per realitzar les activitats, hi haurà una reunió previa el dia 22 de maig a les 16.30 h. al menjador.
  • Pel dia 24 els nens hauran de portar a l’escola una samarreta de maniga llarga de color negre, o un jersei que es pugui tallar.

Hi sou tots convidats!!