RECICLEM, RECICLEM, RECICLEM!

Reciclar ens permet ser solidaris i  compromesos amb la sostenibilitat. Des de la vocalia d’agenda 21 us proposem participar aquest mes de desembre en tres campanyes relacionades amb el reciclatge:

1. Participar a que els nostres fills entenguin i col·laborin en la protecció del medi ambient. Per tal que els nostres fills aprenguin  com i què es pot reciclar les mestres lliuraran a cada família una bossa gran i resistent. Cada nen haurà de venir amb la seva  bossa ven plena de tot aquell material que vulgueu reciclar i la buidarà al camió del punt verd mòbil que visitarà el pati de l’escola el proper dia 16 de desembre. Podeu consultar la llista de residus reciclables a http://www.bcn.cat/agenda21/a21escolar/index.htm (Documents I+, C2, punt 6) . A més, és una activitat molt divertida!!

2. Campanya de recollida de joguines  noves o en bon estat. Durant els dies 13 i 15 de desembre es recolliran joguines a l’aula d’informàtica de l’escola. Totes les joguines es portaran a Cáritas per tal de que ells les puguin repartir entre famílies necessitades, ajudant així a no crear més residus,  i que joguines noves o semi-noves que no utilitzem puguin gaudir-les altres nens- “Aquest Nadal cap nen es queda sense rebre algun regal”.

3. Afegir-nos a la campanya “Mobilitza’t per la selva” de recollida de mòbils en desús. La campanya l’organitza l’Institut Jane Goodall Espanya, amb el recolzament de la primatòloga i conservacionista Jane Goodall. Si teniu  telèfons mòbils, en funcionament o no, amb bateria, però sense carregador ni tarja SIM ni cap altre element, podeu deixar-los a la caixa que trobareu al costat de la secretaria. Així ajudarem a:

• Reutilitzar terminals i reduir la insostenible demanda dels seus components.
  • Reciclar elements útils i disposar adequadament dels materials tòxics, evitant la contaminació del medi ambient.
  • Recaptar fons pels programes d’educació, conservació i desenvolupament al Congo, com el del Centre de Recuperació de Ximpanzés de Tchimpounga.

Per a més informació visiteu  www.mobilitzatperlaselva.org