Enguany, la Comissió Natura celebra una Exposició de Fotografia.
QUI HI POT PARTICIPAR
Tot l’alumnat des de P3 fins a 6è de primària.
TEMÀTICA
Aquesta edició té com a tema principal la Contaminació: temàtica que inclou:
- Contaminació atmosfèrica (és la que afecta l’aire que respirem).
- Contaminació de l’aigua (és la que afecta els rius, mars, llacs, pous, etc.).
- Contaminació del sòl (és la que afecta la terra, els boscos, els carrers de la nostra ciutat, …)
- Contaminació acústica (és la que afecta els sorolls provocat pels transports, esdeveniments esportius o musicals o qualsevol soroll desagradable o massa elevat que pot danyar la sensibilitat del sistema auditiu i afecta negativament el comportament de les persones i els animals).
- Contaminació lumínica (és la que afecta la llum i el seu ús. L’excés a la nit implica també malbaratar energia, diners i combustibles fòssils,que en ser consumits aporten carboni a l’atmosfera i contribueixen així a augmentar el canvi climàtic).
Si els vostres fills us ho demanen, la família també pot donar un cop de mà.
CALENDARI
El període de participació comença el 8 de maig i finalitza el dia 24.
LLIURAMENT DE FOTOGRAFIES
Les fotografies les podeu imprimir en mida DIN-A4 i lliurar-les a les tutores. Cada fotografia ha de tenir el nom del nen o nena participant, un títol i el nom de la seva classe.
EXPOSICIÓ
El divendres 25 de maig, totes les fotografies rebudes estaran exposades a la paret de l’entrada de l’escola del carrer Sao Paulo.
ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!