Agenda 21 a la Fira de Vocalies.

El passat dia 1 d’octubre es va celebrar la fira de vocalies al CEIP la Maquinista. A l’estand d’Agenda 21 varem mostrar  algunes de les activitats en les que participa la nostra vocalia. També varem poder veure l’aspecte que fan les fruites de temporada del el cistell ecològic que es reparteix als membres del grup de consum i varem  tastar algunes de les fruites de temporada com ara les peres, les pomes i els préssecs. Alguns dels més petits, que mai enganyen, van demostrar que estaven molt bones per que s’haguessin menjat tot el plat d’una sola tacada! L’estand va tenir força visites i al final de la fira la nostra vocalia comptava ja amb tres membres nous.

Aquí teniu un parell de fotos per veure l’aspecte de l’estand i conèixer els membres de la nostra vocalia, així podreu dirigir-vos a nosaltres en persona en cas de tenir alguna idea, consell o observació a fer per ajudar a que la nostra escola funcioni d’acord amb els principis de sostenibilitat i que els nostres fills aprenguin com aconseguir-ho. També podeu comunicar amb nosaltres a través d’aquesta adreça de correu electrònic:  natura@escolalamaquinista.cat.

L'estand d'Agenda 21

Som d'Agenda 21!