5è Concurs de Fotografia

La comissió Natura engega la 5a edició del Concurs de Fotografia a l’escola.

QUI HI POT PARTICIPAR

Tots els alumnes des de P3 fins a 6è de primària.

TEMÀTICA

Aquesta edició té com a tema principal “Plàstics”: El plàstic s’ha convertit en el material preferit de la indústria durant els últims temps, generant una massiva producció que ha inundat de plàstic el nostre planeta. Contribuim a generar un canvi per a intentar revertir l’enorme devastació ambiental que està generant el plàstic a nivell mundial?. Envia’ns fotografies que demostrin l’impacte del plàstic al planeta.

Si els vostres fills us ho demanen, la família també pot donar un cop de mà.

CALENDARI

El període de participació comença el 16 de maig i finalitza el 10 de juny de 2019.

LLIURAMENT DE FOTOGRAFIES

Les fotografies les podeu enviar a l’adreça natura@escolalamaquinista.cat. Cada fotografia ha de tenir el nom del nen o nena participant i el nom de la seva classe.

En cas de no disposar d’adreça de correu electrònic, podeu fer arribar les fotografies mitjançant un sobre tancat amb el nom i cognom i curs de l’alumne i lliurar-lo al/la tutor/a.

Les fotografies rebudes s’aniran penjant al blog de la Comissió Natura.

COM VOTAR

Cada alumne votarà la seva fotografia preferida durant l’horari lectiu. Només podrà votar una vegada i a una fotografia que no sigui la seva. La jornada de votació la decidirà el claustre.

LLIURAMENT DE PREMIS

El lliurament de premis pels tres primers classificats es farà a l’escola el dia 17 de juny, durant l’horari lectiu.

ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!