1ª PLANTADA DE VERDURES I FLORS 2010-2011

Com tots sabeu, el nostre petit hort aquest any te una ubicació diferent a la de l’any passat  ja que el terreny destinat amb anterioritat ara pertany als nous mòduls lectius.

El nou terreny es va preparar una setmana abans  de la plantada amb terra i compost nou i els passats dies 1 i 2 de desembre els alumnes del nostre centre van fer la primera plantada del curs 2010-2011. Els van acompanyar les seves professores i el Francisco, un avi de dos dels alumnes molt compromès amb el nostre hort , que ens va portar plançons de cols, enciams i escaroles.

A mida que avanci la temporada anirem afegint més fruites i verdures.

Esperem amb entusiasme una bona collita!

Enguany, a més, hem decidit guarnir la nostra escola amb flors de temporada, per tal que els nens puguin veure que cada planta té el seu temps de floració i que poden créixer a partir de bulbs o llavors.

Hem començat per les tulipes. Els bulbs van ser plantats pels alumnes en les jardineres que es troben a la entrada de l’escola.

Si tot va bé,  començarem a veure les seves fulles i flors cap  el gener-febrer!

Heu vist que maco es el nostre ESPANTALL!

Ens ajuden a plantar!

El nostre nou espantall!