Pares i mares de l’escola comencen a organitzar-se per formar un grup de consum de productes ecològics

Una quinzena de famílies es van reunir ahir dimecres 9 de juny a l’escola amb Jaume Olivé i el seu fill, responsables de ‘La Vinya de Can Font’, una petita empresa que practica l’agricultura ecològica a El Papiol, dins del Parc Agrari del Baix Llobregat.

L’objectiu de la reunió és el de formar un grup de famílies que consumeixin setmanalment fruita i verdura ecològica directament del productor, sense intermediaris.

El proper dimecres 16 de juny a les 16h s’ha convocat una segona reunió a l’escola per acabar de concretar el tema i deixar-ho enllestit per quan tornem de vacances.

Us deixem una presentació de què és i com funciona un grup de consum i el llistat de preus dels productes que ofereix ‘La Vinya de Can Font’.

[slideshow id=3314649325790255203&w=426&h=320]