Ja ha arribat la primavera!

El passat mes de Març van començar a sortir les flors dels bulbs que els nens havien plantat a l’hivern. Van sortir totes i amb els seus colors ens han permès gaudir d’unes jardineres molt boniques durant dos mesos. Podeu veure l’explosió de colors de les nostres jardineres en aquestes fotos.

Jardinera de bulbs

També al mes de Març l’escola ha començat a preparar-se per rebre les papallones que s’hi vulguin acostar. Les jardineres que hi ha sota els arbres grans del pati de l’escola començaven a tenir alguns forats i es va aprofitar per fer una nova plantada de plantes amb o sense flors per acompanyar a les que ja teníem d’anys anteriors i veure si totes juntes son capaces d’atreure papallones a la nostra escola. Els nens diuen que ja n’han vist unes quantes!

Les plantes escollides son plantes que, bé per les seves flors o pel seu aroma, atreuen aquests insectes, algunes son necessàries per donar menjar als cucs d’on sortiran les papallones adultes i altres per donar aliment a les mateixes papallones. Hem intentat buscar colors i aspectes diferents per donar varietat al nostre jardí, tot conservant les espècies autòctones, no volem canviar el nostre ecosistema! Esperem que aviat tindrem volant al nostre voltant moltes papallones de colors diferents, mireu-les atentament, son molt boniques,  però no les agafeu!